Live For Speed - Drift Klavuzu


1.Adım (Otomobil Ayarları) :

Standart otomobil ayarları örn: [default] - [rally cross] vb. drift için %100 uygun değildir
Bunun için yeni düzen diyin ve ayar adını Drift yapın.

ben XRG yani hemen herkesin kullana bileceği en basit otomobilden anlatacağım...

Drift ayarımızı açıyoruz...


[Frenler]
Fren gücünü 1840 Nm (en sona getiriyoruz),
Fren Dengesi (ön) %95 (buda en son yani).
ABS Kapalı

[Süspansiyon]
Dokunmayın aynen kalsın

[Dönüş]
E.Y.D.Açısı 36.0 (en son),
Teker Paralelliği %50 yada %100 farkı çözemedim
ön & arka ROT ayarlarımız tamamen 0.00 olacak şekilde ayarlanacak

[Diferansiyel]
Arka <Kilitli Dif.> olacak şekilde ayarlayın...
Son Dişli Oranı 4.444 olacak - boşluğa sağ tıklayın ve kutuya 4.444 yazın.
gerisine dokunmuyoruz geçiyoruz

[Lastik]
Geldik anlatması en zor bölüme.
Üretici: BRIDGESTONE (Benim Tercihim)
Basınçlara dokunmayın yada en sona getirin tercih sizin.
Ön
Kamber Yay 1.1 [sağ tıklayıp 1.1 yazın (Süspansiyonda ki değerlere göre yapıyoruz burayı mesela ön süspansiyonda 110 yazıyor bunun için 1.1).]
Arka
Kamber Yay -1.3 [sağ tıklayıp -1.3 yazın (Süspansiyonda ki değerlere göre yapıyoruz burayı mesela Arka süspansiyonda 130 yazıyor ancak denge ve diğer nedenlerden dolayı -1.3).]

[Yolcular]
herkes buna katılmaya bilir ancak ben oyunun bu kadar gerçekçi olduğuna inandığım için ön tarafa 1 tane yolcu alıyorum böylece sağ ve sol taraftaki ağırlık dengesini koruyorum araç daha dengeli oluyor.
Ön Erkek-Kadın siz seçin
diğer koltuklar boş olsun.


[Bilgi]
yakıt miktarı her pistte değişir drift'e bakarsak hafif olmak gerekir.
bu durumda yapılacak iş basit tahmini bölümüne bakın.
kaç tur yapacaksanız o tur sayısının 2 - 2.5 katı kadarlık yakıt alın depoya
depoya aldığınız kadar yada yarısı kadarda pite yükleme yaptırın.
lastik değişimini ise en sola alarak her zaman yapın.



2.Adım (Drift Yapmak) :
Çok basit bir işlemdir yeter ki öğrenin zamanlamayı doğru yapın ve tuşlar size göre ayarlanmış olsun 

viraja gelene kadar bütün hızınızla gelin...
viraja yaklaşık 250m kala tam hesaplaması zor göz kararı yapın
debriyaja basın ve 1-2 vites düşürün bu arada hızınızı normal fren yardımı ile 100KM gibi bir hıza indirin...

viraja girmenize 50m kala el frenini çekin...
virajın yönünde direksiyonu hafifçe çevirin...
el frenini bırakıp tersi yöne uygun olarak çevirin...
debriyajı bırakın gazı kökte bıraktığımız için devir sayımız maximumda beklemedeydi...
bu sayede virajda hemen toparlanacaktır...

işte bu kadar benim Drift yapma şeklim bu ancak herkesin farklı olabilir... her şeye rağmen temeli aynıdır şimdiden bol şans.

Yorumlar